logo
Shippii levering

Du bestiller levering ved at videresende din ordrebekræftelse fra butikken samt vægten på din forsendelse til order@shippii.com
Modtag herefter dit betalingslink per email, og færdiggør din bestilling.

Shippii_Delivery_guy
Har du brug for transport til din ordre?
Klik her
delivery_Gay
Beregn fragtpris
-
Rediger
Ovenstående priser er vejledende og kan ændres.
Bestil levering nu
Ønsker du at beregne din levering?
Klik her
calculator

FAQ

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Shipping information

Før du kontakter vores support for at spore din forsendelse, beder vi dig venligst tjekke det sporingslink, vi har sendt til dig, da din forsendelse var klar til at blive afhentet af fragtføreren.

Sporingsstatus for forsendelsen kan forblive uændret i en længere periode. De transportører, vi samarbejder med, ikke bruger GPS-sporing, hvilket betyder, at det kan tage et par dage at se nye sporingshændelser, fra forsendelsen sendes væk fra ét sted, til den ankommer til næste sted. Det er grunden til, at det kan tage flere dage, før du ser nogen opdateringer på dit sporingslink, fra det valgte fragtfirma har afhentet din ordre på butikkens lager.

Eventuelle forsinkelser på transporten afhænger af den valgte transportør og er under deres ansvar. Shippii vil dog hjælpe med at spore dine forsendelser og hjælpe med en reklamation og refundering, hvis det er nødvendigt.

Estimeret leveringstid for hvert land:
Finland: 7-10 arbejdsdage
Danmark: 4-7 arbejdsdage
Sverige: 4-7 arbejdsdage for forsendelser fra Tyskland og 6-10 dage for ordre fra Spanien.


Bemærk at leveringstiderne kan blive forlænget på grund af faktorer som vejr, travle perioder eller told osv.

Under normale omstændigheder kan leveringstiden for finske ordrer forlænges med op til 10 dage og for danske og svenske ordrer op til 5 arbejdsdage. Leveringstiden kan dog forlænges yderligere. Hvis der ikke er nogen opdateringer på dit sporingslink, og det er blevet væsentligt forsinket i forhold til den estimerede leveringstid, bedes du kontakte vores kundesupport for mere information og support.

Når ordren er klar til at blive leveret, vil transportører, vi samarbejder med, enten kontakte dig via SMS, e-mail eller telefon for at fortælle dig, hvornår din forsendelse bliver leveret.

Sikkerhedsadgang: Hvis en dørkode er nødvendig for at chaufføren kan komme ind i din bygning, skal du tilføje den i din Shippii-kasse i det angivne felt. Hvis du lader feltet stå tomt, og chaufføren ikke kan levere din forsendelse, vil Shippii ikke kunne refundere dig for fragten.

Sikkerhedsadgang

Hvis en dørkode er nødvendig for at chaufføren kan komme ind i din bygning, skal du tilføje den i din Shippii-kasse i det angivne felt. Hvis du lader feltet stå tomt, og chaufføren ikke kan levere din forsendelse, vil Shippii ikke kunne refundere dig for fragten.

Refundering

I tilfælde af at du ikke var i stand til at modtage dine varer på grund af beskadigede produkter, eller hvis dine produkter er gået tabt under transporten, hjælper Shippii dig med en refundering. For at gøre det har vi brug for, at du sender os din faktura fra butikken og informerer os om, hvilke produkter du aldrig har modtaget.

Shippii vil beregne tilbagebetalingen for fragt ud fra de kilo du ikke har modtaget, for at se om der kommer en ændring i transportprisen.

Du vil kunne bruge vores fragtberegner på vores hjemmeside www.shippii.com ved at placere vægten af dine modtagne varer og se prisen for samme transportmulighed.

Vi foretager enten tilbagebetalingen tilbage til den oprindelige betalingsmetode, du brugte eller foretager en overførsel til din bankkonto via Wise.

Shippii vil ikke være i stand til at refundere, hvis du ønsker at annullere din transport, efter at den er blevet afsendt. Dette skyldes, at Shippii leverer en service, som så anses for brugt.

Kan jeg annullere min ordre?

I tilfælde af at du ønsker at annullere, men forsendelsen allerede har forladt lageret, kan vi ikke annullere transporten.

Da Shippii kun står for transporten, skal returnering af produkterne til butikken aftales med dem og sker ikke for Shippiis regning.

I tilfælde af at du annullerer din transport inden din ordre er afsendt, beder vi dig venligst annullere ordren først i butikken. Vi vil derefter frigive det beløb, vi har reserveret, tilbage til din konto. Beløbet vil derefter være tilgængeligt for dig med det samme.

Kan jeg få refunderet forsendelsen, hvis forsendelsen er blevet returneret?

Hvis forsendelsen er blevet returneret af fragtmanden på grund af en skade eller lignende, vil vi kunne refundere dig fragten. Vi beder dig venligst udfylde vores reklamationsformular på vores hjemmeside, for at vi kan behandle din sag.
Vi vil ikke kunne refundere din fragt i tilfælde af, at forsendelsen er blevet returneret af den grund, at du ikke har afhentet pakken i tide, ikke har givet sikkerhedsadgang og lignende.
Shippii vil tjekke mulighederne for at gensende ordren til kunden, og afhængig af årsagen til, at den er blevet returneret, betales gebyret for genleveringen af Shippii eller kunden.

Hvis pakken er returneret, kan Shippii så sende den igen?

Kontakt venligst vores support i dette tilfælde, så vi kan se på din sag for at se, om forsendelsen kan sendes igen. Afhængigt af årsagen til, at det er blevet returneret, betales gebyret for genleveringen af Shippii eller kunden.

Ændring af leveringsoplysninger eller leveringsmetode

Når en ordre er betalt, kan vi ikke ændre leveringsmetoden. For at ændre leveringsmetoden skal ordren annulleres både i butikken og Shippii, og derefter skal en ny ordre afgives af dig. Dette kan ikke gøres, hvis ordren allerede er afsendt. Ændringer af telefonnummer eller rettelse af din adresse kan ske inden ordren er afsendt. Det kan du gøre ved at skrive til os og husk at tilføje dit ordrenummer.

Skader eller tabte forsendelser

Hvis du har modtaget beskadigede produkter, eller hvis en transportør har rapporteret et tab, skal du følge retningslinjerne for at oprette en reklamation.

Skader: Synlige skader, når leveringen finder sted, eller når du afhenter pakken på et servicested. Disse sager skal indberettes til os med det samme.
Hvis du bemærker en skade efter levering, bedes du tage billeder af følgende: Den ydre pakke, indersiden af pakken, hvor det er tydeligt at se, hvordan produkterne er pakket ind, og et billede af hvert beskadiget produkt. Vi har også brug for, at du sender os pakke-id'et, som kan findes på etiketten under stregkoden. Du skal anmelde skaden til os inden for 4 dage, ellers kan din reklamation blive afvist. Vi accepterer reklamationen via online formularen, som kan findes på vores hjemmeside.

Bortkommet: Hvis din pakke er blevet bekræftet tabt, bedes du udfylde reklamationsformularen så hurtigt som muligt.

Bemærk!

Vi gør alt, hvad vi kan for at sende dig en bekræftelse på din reklamation og refundere dig indenfor 5 arbejdsdage. Når vi har indsamlet alt materialet det kræver at udføre din reklamation, sender vi dette til den valgte transportør, hvortil vi afventer deres godkendelse af reklamationen. BEMÆRK det kan tage op til 3 måneder for nogle transportører at behandle din reklamations sag.

Under transporten kan der være ekstreme vejrforhold, som kan påvirke dine produkter. Shippii kan dog ikke holdes ansvarlig for dette, da det er butikkernes ansvar at pakke produkterne, så de bliver beskyttet mod regn, kulde og varme.

I tilfælde af at produkter har fået en skade på emballagen, men selve produktet er intakt - vil Shippii ikke godkende en refundering.

I tilfælde af at du rapporterer en skade på dine produkter, men ikke fremlægger et bevis, hvor Shippii tydeligt kan se skaden, vil vi stadig fremsætte en reklamation mod transportøren, men refunderingen vil kun ske, hvis transportøren godkender reklamationen. Ventetiderne varierer afhængigt af transportøren, og det kan tage op til 3 måneder eller mere.

Hvordan opretter jeg en reklamation?

Vi accepterer kun reklamationen via følgende link klik her , hvor du bliver bedt om at udfylde specifikke oplysninger. Vores reklamationsafdeling vil gennemgå din reklamation og vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Bemærk! Hvis reklamationen ikke er rapporteret af dig indenfor 4 dage, kan reklamationen blive afvist. Dette skyldes, at den transportør, vi arbejder med, har tidsrammer, som vi skal følge.

Hvor leverer vi til?

Vi tilbyder forskellige leveringsmuligheder til Danmark, Finland, Norge, Sverige, Tyskland og Schweiz.
Husk altid at tjekke for leveringer til dit postnummer. Priser og leveringsmuligheder kan variere fra forskellige områder og regioner.

Bemærk, at det er kundens ansvar at indtaste den korrekte adresse ved afgivelse af en ordre. En refundering kan ikke udstedes, hvis du har afgivet en ordre til det forkerte land og den forkerte adresse.

Betaling

Vi giver dig følgende muligheder: Betaling med Paypal, Visa og MasterCard. Shippii GmbH bruger Quickpay som betalingstjeneste.

Leveringspriser

Priserne for levering skal tjekkes på vores lommeregner. Priserne er baseret på vægten af din ordre, den valgte transportør og dit postnummer. Priserne kan ændre sig dag til dag, da de er baseret på de priser, vi får fra vores transportører.