Hvis du har modtaget beskadigede produkter, eller hvis en transportør har rapporteret et tab, skal du følge retningslinjerne for at oprette en reklamation.
Skader:
Synlige skader, når leveringen finder sted, eller når du afhenter pakken på et servicested. Disse sager skal indberettes til os med det samme.
Hvis du bemærker en skade efter levering, bedes du tage billeder af følgende: Den ydre pakke, indersiden af pakken, hvor det er tydeligt at se, hvordan produkterne er pakket ind, og et billede af hvert beskadiget produkt. Vi har også brug for, at du sender os pakke-id'et, som kan findes på etiketten under stregkoden. Du skal anmelde skaden til os inden for 4 dage, ellers kan din reklamation blive afvist. Vi accepterer reklamationen via online formularen, som kan findes på vores hjemmeside. Vi gør alt, hvad vi kan for at sende dig en bekræftelse på din reklamation og refundere dig indenfor 5 arbejdsdage.
Bortkommet:
Hvis din pakke er blevet bekræftet tabt, bedes du udfylde reklamationsformularen så hurtigt som muligt.
Vi gør alt, hvad vi kan for at sende dig en bekræftelse på din reklamation og refundere dig indenfor 5 arbejdsdage.
Bemærk!
Under transporten kan der være ekstreme vejrforhold, som kan påvirke dine produkter. Shippii kan dog ikke holdes ansvarlig for dette, da det er butikkernes ansvar at pakke produkterne, så de bliver beskyttet mod regn, kulde og varme.
I tilfælde af at produkter har fået en skade på emballagen, men selve produktet er intakt - vil Shippii ikke godkende en refundering.
I tilfælde af at du rapporterer en skade på dine produkter, men ikke fremlægger et bevis, hvor Shippii tydeligt kan se skaden, vil vi stadig fremsætte en reklamation mod transportøren, men refunderingen vil kun ske, hvis transportøren godkender reklamationen. Ventetiderne varierer afhængigt af transportøren, og det kan tage op til 3 måneder eller mere.