Før du kontakter vores support for at spore din forsendelse, beder vi dig venligst tjekke det sporingslink, vi har sendt til dig, da din forsendelse var klar til at blive afhentet af fragtføreren.
Sporingsstatus for forsendelsen kan forblive uændret i en længere periode. De transportører, vi samarbejder med, ikke bruger GPS-sporing, hvilket betyder, at det kan tage et par dage at se nye sporingshændelser, fra forsendelsen sendes væk fra ét sted, til den ankommer til næste sted. Det er grunden til, at det kan tage flere dage, før du ser nogen opdateringer på dit sporingslink, fra det valgte fragtfirma har afhentet din ordre på butikkens lager.
Eventuelle forsinkelser på transporten afhænger af den valgte transportør og er under deres ansvar. Shippii vil dog hjælpe med at spore dine forsendelser og hjælpe med en reklamation og refundering, hvis det er nødvendigt.
Estimeret leveringstid for hvert land:
Finland: 7-10 arbejdsdage
Danmark: 4-7 arbejdsdage
Sverige: 4-7 arbejdsdage for forsendelser fra Tyskland og 6-10 dage for ordre fra Spanien.
Bemærk at leveringstiderne kan blive forlænget på grund af faktorer som vejr, travle perioder eller told osv.
Under normale omstændigheder kan leveringstiden for finske ordrer forlænges med op til 10 dage og for danske og svenske ordrer op til 5 arbejdsdage. Leveringstiden kan dog forlænges yderligere. Hvis der ikke er nogen opdateringer på dit sporingslink, og det er blevet væsentligt forsinket i forhold til den estimerede leveringstid, bedes du kontakte vores kundesupport for mere information og support.
Når ordren er klar til at blive leveret, vil transportører, vi samarbejder med, enten kontakte dig via SMS, e-mail eller telefon for at fortælle dig, hvornår din forsendelse bliver leveret.
Sikkerhedsadgang: Hvis en dørkode er nødvendig for at chaufføren kan komme ind i din bygning, skal du tilføje den i din Shippii-kasse i det angivne felt. Hvis du lader feltet stå tomt, og chaufføren ikke kan levere din forsendelse, vil Shippii ikke kunne refundere dig for fragten.